20 helmikuuta 2023: Checkpoint Systems – maailmanlaajuinen markkinajohtaja RFID- ja RF-tekniikan alalla – esittelee uusimman ja tehokkaan RF-tuotesuojausjärjestelmän, NS45-antennin, jolle on haettu patenttia. Se on ensimmäinen laatuaan ja tarjoaa vähittäiskaupalle lähes huomaamattoman hävikinestoratkaisun kassoille.

Palkitun NS40/42-antennin onnistuneen julkaisun jälkimainingeissa NS45 on uusin NEO-tuoteperheeseen lisätty tuotesuojausratkaisu, joka tarjoaa erittäin korkean tunnistustarkkuuden tinkimättä huomaamattomuudesta ja muokattavuudesta.

Saumattomaan integroitavuuteen keskittyen antennilaitetta ei kiinnitetä lattiaan vaan suoraan kassatiskeihin eli se sopii mihin tahansa myymälään ja pohjaratkaisuun. Sen huomaamaton, mutta kuitenkin varkauksia ehkäisevä järjestelmä mahdollistaa nopeamman toiminnan varkaustapauksissa ja se parantaa turvahenkilöstön reagointikykyä- ja nopeutta.

NS45:n pääominaisuudet:

• Huomaamaton ja integroitava muotoilu
  • Ei näköestettä kuluttajan ja myytävien tuotteiden välillä
  • Helppo määrittää uudelleen ja sovittaa muuttuviin pohjaratkaisuihin
  • Langaton yhdistettävyys järjestelmien välillä
  • 360-asteen tunnistusaluetekniikka

Kommentissaan NS45:n julkaisusta, Nimesh Shah, RF/EAS-laitteistojen globaali tuotepäällikkö sanoi: “Checkpoint Systems toimii läheisessä yhteistyössä kassavalmistajien kanssa integroidakseen NS45:n, jolle on haettu patenttia ja näin voimme tarjota kolmiosaisen ratkaisun: Parannamme merkittävästi ostokokemusta, autamme maksimoimaan liiketoiminnan voittoja ja tarjoamme joustavuutta tekniikan käyttöönotossa myymälän pohjaratkaisussa.”

“Tiedämme, että jokaisella asiakkaalla on erilaiset tarpeet, joten NS45:n tuotevalikoimaamme tuoman lisän myötä tarjoamme nyt enemmän vaihtoehtoja parhaisiin tuotesuojausratkaisuihin. On tärkeää, että vähittäiskauppa hyötyy tekniikasta, joka elää jatkuvasti kehittyvien markkinoiden ja sen haasteiden mukana, samalla kun voi olla huoletta liiketoimintansa tuloksen suhteen.”

NS45 on saatavilla mustana tai valkoisena, mutta se voidaan räätälöidä minkä tahansa myymälän visuaalisen brändin mukaisesti. Sen LED-valot ja äänitiedostot voidaan myös määritellä asiakkaan tarpeiden mukaan.

NS45 esitellään EuroShop 2023 -messuilla Düsseldorfissa Saksassa 26.2.-2.3. ja se on valokeilassa monipuolisten EAS- ja RFID-ratkaisujärjestelmien kanssa. Kävijät voivat kokeilla ja testata järjestelmää mallitiskillä hallissa 6, osastolla E23.